Thursday 24 March 2011

NAK TUMBUK MAKHLUK ALUS?

oke...title ni agak bole bawak kontroversi sikit..(sila abaikan tajuk) huhuhuh...oke..aku nak start story mory aku ni dengan pendahuluan..ececee macam assignment pulak kan hahahah....pada suatu malam ada sang kancil dan sang harimau sedang berjalan-jalan di hutan maka..hahhahha...dah-dah jangan nak merapu kat sini..tu bukan cite aku yang sebenar..yang aku nak cite ni pasal aku rase bengang giler malam ni tau..nak tawu kenape aku jadik macam tu??sebab ada makhluk 2 ekor tu main gurau-gurau kat belakang aku..(belakang tu means yang aku tak bole dengar and tak bole nampak..)bukan main seronok ea korg ni gurau-gurau kat fb eh??aku yang tengok rase macam nak carut je..

dorg mesej cam ni.

makhluk no 1: "awak ni xbole nk buat bini la..suka jelir lidah awak kat sy..sy ni lelaki soleh tau..susah awk nk jumpa macam sy wat suami tau.."(ouh..wat offer ea)..anda memilih untuk mati di tgn saya kah??? (ketika ini si penulis sedang mengasah pisau di atas meja studynya)

makhluk no 2: "erm tak nak la sy jadik bini awak..nanti sy kena buli dengan awk"(dengan malu2 gitu)

aisshhh...aku memang rase nak tumbuk dah lappy aku ni..sabar ea laling~huh banyak cantik muka korg mesej macam tu..nak aku bukak silat ke??!baru korg tau aku ni ada kuasa sakti pendekar hikmat 7 bukit..yang makhluk no 1 tu ingat dia punya muka banyak handsome la..nak bagi offer konon..aku tawu la korg dulu memang ade cinta yang tak kesampaian (scandal mak datin dengan anak ikan mueheheh..)
but oke fine..aku bole time..tapi sekarang ko dah ada orang lain..korg jangan nak cari maut sekarang ni..for ur information aku ni bukannye jenis cepat jealous tau except kalau dorg dah pernah couple..cakap senang EX la kan..huhuhuhu...meh sini bagitau aku sape yang bole sokong dengan perangai makhluk alus neyh..(si penulis sedang mem'bajet hot'kan diri and blognya)

oke la..aku tak nak cakap banyak..aku tak nak belog aku ni penuh dengan carutan-carutan yang profesional ekekeke....

pesanan penaja:
1)kalau aku jumpe sumthing yg suspicious lagik between both of u..just beware of yourself!!!!!
2)senang cite makhluk no 1 tu pakwe aku..
3)dah la yang makhluk halus no 1 tu tak de mesej ngan aku malam ni..konon merajuk ar tu..malas nak layan woooo...

No comments:

Post a Comment