Tuesday 19 April 2011

Congrats to Mrs Nurul Fatihah & Mr Sanusi

first of all..aku nak wish CONGRATULATIONS kat member aku yg come lote ni nurul ngan husband die,abe c sebab xlame ag dah nak dapat baby baru.ouh...aku sonok and happy gak utk korg.xlame ag aku nak dapat anksedara baru la.aku nak suruh anak korang panggil aku LADY GORGEOUS okayh??hahaha..insyaAllah januari next year dorang dpt orang baru hohoho..dpt dilihat kesungguhan dan kerajinan aku nak kira due org bersalin hahahahah...(sila abaikan =.=')..i wish their baby beauty and gorgeous like me hahahahahha...aku nak pesan kat korang berdua jaga baby tu elok2..nurul kena jaga kesihatan.jgn wat kerja berat and eat nutritious food.and abe c lak kena la jaga makan minum and hati isteri.usually masa pregnant ni isteri anda teramatlah sensitip..(pakar sakit puan:Dr.Fatin Arifa)

waa...best nye ada baby..aku nk ugak!aku nk ugak!ha sdh..cik kerepek ubi dah meroyan nak baby gak.aiyooo..weyh..ko tu tak kawen ag.tunggu abes degree ni dulu..sabar eh??hahahah..(naluri keibuan la katakan kih3...)kepada incik tuuuttt..bile kite mau kawen??i dah xsabar nak anak ngan u neyh..

ni aku dah try usha2 baju baby yg comel2 for girls and boys..aku rase cam nak beli jep byk2..kasi penuh satu almari rumah aku ngan baju2 baby neyh..aku dah taksub ngan baby..iye aku dah taksub!!!

for the baby girl:
 aku rasa ni baju baby yg baru lahir kot...
 ni yang dah besar sikit..


yang ni dalam umo 3 taun kot..
for boys:

yang ni utk yg baru lahir sebab ada cawat hek3..

yang ni plak maybe dlm umo 3 taun kot..

lastly...special for u.....................


baju yg sgt comel kih3....

2 comments:

  1. Salam cik bunga!

    waahhh!! sumpah terharu gilerrr lah dengan entry istimewa nih. haha. terima kasih banyak-banyak.. sebenarnya kalau ikutkan doktor cakap semalam due nya 23 december.. dan kemungkinan akan lewat dari tarikh tu sebab tak pasti last period bila. heheh. baby baru 3 minggu..

    ReplyDelete
  2. ouh...tekaan meleset...baby kua lwt cket eh..tggu taun baru 2012..erm aunty(erkkk??)plih tarikh 02-01-2012..ahahah...ok x??kim slm kt bby eh??ekekekek....

    ReplyDelete